Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. Dag 11 – Mina syskon.

2011-12-01 / 12:00:00
Struntar i 10 så vi hoppar till 11 istället.

Jag har tre stora systrar, En riktigt, en halv och en som jag inte är blodsband släkt med. Haha ska berätta hur detta går till. Jo innan min pappa träffa min mamma så har pappa varit gift med typ fler haha fast dom har ju varat i några år osv. Men så fick dom min halv syster och hon är äldst, hon har två barn så jag blir moster. Haha sen är det min icke blodsband syster. Jo när hon var typ lika gamal som mig så flytta hon till oss för hennes mamma var inte frisk. Då bodde vi i Malmö. Men då skulle vi flytta till göteborg och hon fick välja, så hon valde att följa med oss. Sen dess bodde hon hos oss till hon flytta hemmifrån vid 21 kanske? ah hon är min syster för mig!
SEn min riktigta det var när mamma och pappa träffa på samma jobb osv. mamma bev på smällen bla bla bla sen så kom min syster haha och efter fyra år med försök till att skaffa barn igen var dom tvungen att ta hjälp av doktorer och baam! där kom jag till;D haha ganska skönt at veta att man inte är ett olycksbarn haha nä men som kom till utan att det var meningen....

Min riktiga syster och ja!:D

Kommentera❤
Postat av: Anonym

hej snygging kolla gärna in min ny startade blogg och säg vad du tycker! ;)

2011-12-02 @ 12:34:44
URL: http://tezzii.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0