Do you know, what it feels like to be broken and used, scared and confused?

2011-12-22 / 16:16:26
Har internet kvar så.
Imon så woopar vi till Koh Lanta, party! party! haha nä men jag och frida kommer ha många sena kvällar där kan jag säga och må ni tro så kommer vi sitta med killögonen på stranden 24/7! jaja vi är som vi är.
Men känner verkligen hur jävla slapp jag är! såhär avslappnad har jag inte varit på många månader faktis så sjukt skönt.
Men ska göra lite annat nu så puss

Kommentera❤
Postat av: Alina Nyström ▲ foto, stil & vardag

fin blogg :)

2011-12-22 @ 16:32:13
URL: http://alinanystrom.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0