Expojkvänner, och hemliga chush

2011-12-23 / 12:00:00
Har varit tillsammans med 3.
Första:
Andreas hette han, i början var allt bra och så men vi tappa kontakten. Och var tillsammans i 3 månader fast prata aldrig så vet inte om dom räknas.Vi träffades aldrig så ah  gjorde slut för jag inte orka mer.
Andra:
Martin, han gilla jag i börja men när jag väl lärde känna han så gillar jag han allt mindre och mindre pga han var ganska irreterande och elak för den delen så jag palla inte mer så gjorde slut. Vi var tillsammas i en månad precis haha fast han hade inte någon koll så elakt men kom på det efter så. Han har jag gjort saker med som man ångrar men, kan inte ändra det och sånt här är livet.
Tredje:
Pontus, han var helt underbar, vet inte hur mycket jag får säga egentligen men jag tyckte om han och gör det fortvarande, men jag har haft det en ganska jobbig tid och var ledsen ganska ofta och antagligen så orka han inte prata med en lipsil hela tiden så han sluta typ prata med mig typ och då mådde jag sämre osv. Och tillslut palla jag inte mer när han umgicks med personer jag inte tyckte om och försvarde folk som försört mitt liv, ååh dramaqueen! nä men sant. Så gjorde slut, och kommer nog inte bli vi två igen tyvärr men sånt är livet för acceptera situationen bara och försöka glömma han. Thats life, thats liiiiife!!! uuuuuuhh!!! okej kunde inte hålla mig för det var ganska kul ändå?;)

Hemligta crusch:
HAHA! åh gud, har ju varit små kär när man var lite liksom och jag minns i sexan så började det en kille i min klass haha och blev först inte intresserad men på senare tid och ah det gick inte helt bra. Sa inget till han så min kärlek blev obesvarad.
Sen när jag gick i 3:an 4:an en i min klass haha men inte så vikigt typ. Sedan har jag inte varit kär i så många i hemligthet, jag har varit intresserad av MÅNGA! haha seriöst men håller mig till buddys som jag kanppt känner, hehe upps!

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0