Hur mitt liv ser ut just nu.

2011-12-24 / 12:00:00
Nu ser det ut som vanligt. Är fortvarande ganska ledsen och kan börja gråta när som helst och sådant men det går nog snart över hoppas jag. Lever livet som det kommer och det är så sjukt skönt att vi åkte till Thailand för jag skulle fan inte pallat mer i min skola allt är bara jobbgt där osv. sådana saker liksom så.

Kommentera❤
Postat av: herren

Var inte ledsen. livet är kort och du måste ta vara på tiden du har på jorden. Gråt inte över killar, ca 50,3 % av jordens befolkning består utav män. Jag lovar att det finns någon där ute som passar dig! adjö min vän, må männen vara med dig

2011-12-28 @ 20:26:12
Postat av: herren

2011-12-28 @ 21:18:54

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0