Kärlek till dig

2011-12-25 / 08:40:06
Goddagens på er alla!
god jul i efterskott allihopa och hoppas alla har haft det super mysigt! Jag hade den bäst jul afton någonsin! har aldrig haft så kul innan, vi chilla lite tog en breezer på en bar, och bara för att vi skulle ha lite roligt så att vi och drevflörta med några thailändare men det var mysigt haha känner verkligen hur mycket kärlek jag och frida har så nu taggar vi  nyårsafton! och jag ska bokstavlgit talat ha en nyårskyss skiter fullständigt vem det ska ha min förbannade kyss vi tolvslaget.
Men ah, har inte mycket mer att säga faktis ska sätta mig och se på bb för jag orkar inte sitta i solen längre vill bara åka hem nu. Hemlängtan ääh jaa!

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0