Rubrikbrist

2011-12-30 / 08:28:49
Åh, säkert den varmaste dagen på alla veckor jag har varit här! så sjukt jobbigt kan det inte vara normalt väder eller? nä tydligen inte haha.
Men strax sk ajag ta en massage och sedan i eftermiddag så åker jag Frida och min kära syster in till stan och handlar julklappar till emma,olivia and *trumvirrvel* nä skämtar men Pauline!! yeeah nä men somsagt jag klagar på all denna värmen skiter i att sola, ska bli solarietorsk ändå och sen i febriuari (kan inte stava det:s) så åker man till spanien i två veckor med konfan yeaah segla på najs vatten och sånt ni vet!
Puss

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0