Ännu en lär känna mig lista!

2011-11-24 / 20:08:56

Dag 1 – Presentera mig själv.

Dag 2 – Min första kärlek.

Dag 3 – Mina föräldrar.

Dag 4 – Det här åt jag idag.

Dag 5 – Vad är kärlek.

Dag 6 – Denna månad hitills.

Dag 7 – Min bästa vän.

Dag 8 – Ett ögonblick.

Dag 9 – Meningen med mitt bloggnamm.

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

Dag 11 – Mina syskon.

Dag 15 – Mina drömmar.

Dag 16 – Min första kyss.

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Dag 18 – En nytagen bild på mig & 10 punkter folk inte vet om mig.

Dag 19 – Detta ångrar jag.

Dag 20 – Det här året kommer se ut såhär.

Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Dag 22 – Det här upprör mig.

Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Dag 25 – 16 bilder från året som betyder mycket för mig och varför dom gör de.

Dag 26 – Mina rädslor.

Dag 27 – Min favoritplats.

Dag 28 – Det här saknar jag.

Dag 29 – Mina ambitioner.

Dag 30 – Ett sista ögonblick


Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0