Bara för att han fick hjärtat att brista, betyder det inte att ingen annan kan få det att gnistra.

2011-11-05 / 17:05:41
Syster min ska ha fest och eftersom jag vägra följa med till brännö så stanna jag kvar i lägenheten och jag får "typ" vad med måste iallfall hälsa på dom och så. Buhu får ingen middag heller elakt;)
HAHA jag sprang inte heller idag har varit inne och sett på en as kul serie hela dan, hej nolifer! haha:P
ss<3
btw ska små fixa med desigenen är lite smått trött att den är så tråkig!


Kommentera❤
Postat av: Hannaa

tävlade en rätt så stor tävling idag och har haft kräksjukan i veckan! Not fun :(

2011-11-05 @ 17:39:24
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0