Dag 1 – Presentera mig själv.

2011-11-25 / 12:00:00


Vem är jag egentligen?
jo Bella Holmberg, thats my name ochjag bor i en 5 på avenyn med min familj. En hyffsat bortskämd skitunge som lever livet med mottot 'Du har bara ett liv, så ta vara på det' Och ah har inte så mycket liv haha jag går i skolan umgås med vänner går inte i någon sport precis jag kankse springer sän så varje kväll så tar jag upp ben och händer så man tränar magmusklerna. Får hoppas att det funkar;)
Men asså jag är inte så jätte intressant är alltid glad liksom, och älskar att lära känna nya människor.
Lite små grejer om mig.
  • Jag kan verkligen inte äta toppen och biten längst ner på en banan, det är så äckligt!
  • Jag är tillsammans med en jätte söööt person:D
  • Jag hatar min skola.
  • Jag ÄLSKAR godis
  • sover med en nalle.
  • Lyssnar inprincip alltid på musik.
  • Jag har guldfiskminne.
  • JAG ÄR INTE BORTSKÄMD! DET ÄR IALLFALL INTE MITT FEL.

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0