En vän är den som vet allt om dig och ändå fortfarande tycker om dig.

2011-11-03 / 10:41:58
Gödmorgon;)
Har tagit på mig och allt väntar på att platttången ska bli varm och så. Ska åka och fixa mitt satans legg, funka inte på den banken tydligen eller nått, konstigt egentligen för det är samma "kedja" haha jaja ska göra det idag iallfall;)
Men sen ska jag till ett hemligt ställe, erkänn sneaky jag är men sånt är livet!;)
Puss<3

Kommentera❤
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

Fin blogg :)

Bloglovin' byte? säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig.



Allt bra?

2011-11-03 @ 11:55:30
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0