Lär känna mig!

2011-11-24 / 20:06:42

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3!
Vad tycker du om kärlek? helt underbart!
När kramade du någon sist? idag?
Saknar du någon speciell person? ohja!
Har du svårt för att bli kär? nja, typ inte.
Är du singel? nej
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: vet inte:P
Hånglat med nån riktigt ful: haha jaa..
Hånglat med fler än 50 pers: nepp
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jaa! eller räknas gothia?;D
Gjort något riktigt dumt? vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? mm ett ärr för livet  
Åkt ambulans? aah
Åkt polisbil?
Gjort nåt olagligt? inget som ja gjort kanske
Fått din mamma att gråta? mm
Slagit ner någon? nej eller va?
Skämts över dina föräldrar? haha vem gör inte det??
Sagt jag älskar dig och menat det? såklart jag gör, vafan?
Tar du droger? nej
Dricker du? dricka vatten bör man annars dör man, dricker vatten gör man ändå dör man.
Vilka kläder sover du i? t-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen? inga namn nämda här!
Varit kär? ja?
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja .

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? olivia tha maan!
Såg dig gråta? Pontus, tror jag
Fick dig att gråta? Inga namn nämda..
Du delade en dricka med? minns inte
Du gick på bio med? Frida tror jag eller en as skön kille från ett läger;D
Skällde på dig? minns inte..
Sa någonting till dig och vad var det? Guldfiskminne här va.

DE SENASTE 7  DAGARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? faktis inte
Köpt någonting? nej
Sjungit? ja
Saknat någon? ja!

JAG HAR:


Digitalkamera?
ja
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? nej
Egen dator? JA
Bra kompisar? Dom bästa!


Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0