The true soilder fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him

2011-11-15 / 18:55:37
Gud läxor tar över mitt liv! och kul att man också glömmer hemkunskapsboken i skolan känner bara hur kul det kommer bli när man kommer få läsa allt innan lektionen, aja har pluggat på spanskaomprovet jag har på fredag haha min lärare är inte riktigt som hon ska ibland men men och så pluggat matte osv. alla läxor förutom tekniken är gjord så funderar om jag verkligen orkar det! mina händer är fan as trötta nu... OMG jag hitta chips!! min kväll är räddad, ska ta några bitar sen ta mig itu den där satans läxan.
Höres senare!

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0