När du var liten var din största dröm att bli stor. När du väl är stor är din största önskan att bli liten igen.

2011-11-14 / 20:25:38
Jag fattar inte hur jag kommer in på fjortis videor på youtube hela tiden! asså min historik är nog en jävligt massa videos på fjortisar;D jag dör så no life jag är! Aja ska snart gå och sova tror jag och tagga min födelsedag på fredag! och då taggar jag fan också en av mina tjejers legendariska tjejmiddagar! TAGGA! fan vad grovt det kommer bli.
Men ja, pömsa så gott allihopa!



Kommentera❤
Postat av: cilla

visst! :D

säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :D

2011-11-14 @ 20:48:09
URL: http://cccilla.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0