When it felt like you were weak And couldn’t fight no more.

2011-11-01 / 22:49:01
Normalt att ställa sig att koka makaroner halv 11 på kvällen. Haha känner mig så forever alone typ. Imon skulle jag ha fikat med pauline men hon är just nu i globen och ser på Rihanna-.- lyckost henne älskar rihanna.....
Men imon ska jag åka till bibbland läsa, plugga och sådant haha så mysigt är det men jag koncentrerar mig as mycket bättre än hemma för hemma ligger macen och lurar i alla hörn! så lömsk är den.

Men ny design tycks? jag tycker den blev lite såhär halv gullig faktis:)
Men nu funderar jag starkt att se den nya the humen cenipedit eller den gamla vet inte den är ju sjuk och så men komigen så läskig är den nog inte. HAHA jag dör! jag drömde häromdagen att jag blev torterad, haha känns ju skit bra;D
Puss<3


Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0