Är överskattad bara

2011-10-23 / 10:19:52
Dear john
En riktig bra film, jag dör hur bra den var!  Samma författare som har gjort The Notebook & A Walk to remember, My sisters Keeper.
och det är dom bästa filmerna jag har sett i hela mitt korta liv! Har dock inte sett My sister keeper men ska gör det nu faktis! haha;) Så sjukt underbara är dom jag bara dör hur söta dom är.

Jag såg också Saw VI asså lite läskig självklart men asså herregud det är en film så obehaglig är den fan inte, jag tycker den är överskattad helt klart.

Sitter och äter upp det sissta av min Ben&Jerry. Om de kunde hållas förevigt. Och ska se den filmen jag inte orkar skriva namnet på. HAHA jag är fan överlat!!;D
Puss<3

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0