Att tro på rykten är samma sak som inte ha något liv.

2011-10-08 / 08:06:59
Idag så ska jag ut till brännö och kolla lite vinterkläder sen ska jag träffa världens grymmaste kille i världshistorien! Och chilla och prata med han och så en vecka sen vi träffades nu! tiden går ju väldigt fort:D och btw om ni bryr er sp har vi en månad på måndag hihi är taggad till max! Helt sjukt att det snart har gått en månad från det jaja min ansiktskärm har sjunkit in i huden nu och jag ska gå och pudra mig lite hahah! egetligen så säger man så när man ska på toa!!! ÅH orkar inte med mig själv;)
Puss<3

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0