Challenge accepted

2011-10-12 / 22:10:56
Challenge: Springa minst en gång i veckan, eller iallfall träna! Inte äta godis på en månad!!!!
The challange accepted!

HAHA jag är rolig ibland;) nä men ska göra det så ni får fanemej ge min en spark i baken och säga att jag ska hålla mig borta från godis och om ni vill påminna mig att träna, har ett minne som en guldfisk om ni inte visste det;)
Men ska dra och nanna smsa lite med den sötaste människan i världen! hihi mamma bah du har smsat för 600 jag bah men jag har hu 3000 fria hon bah jag vet inte men fick en räkning på det så du får nog inte smsa så mycket mer! haha jag gör inget annat än sms!!! det är typ mitt liv nästa....
NU ska jag nanna!
Puss<3

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0