'Får jag välja något som jag verkligen behöver då är det du ända till livet är över'

2011-10-04 / 17:44:11
Förlåt!
Att bloggen går sjukt segt men ska försöka från och med nu göra minst 2 inlägg per dag och det är mitt mål eftersom jag kan mobilblogga nu också:) Haha gjorde det faktis innan men det gick inte att publicera (skyller på böginternet i skolan)
Men ska rensa lite vänner från facebook sen kolla efter nya friends på tumblr! haha behöver lite mer bilder som jag kan visa er!
Men min kära syster (näst äldsta) är här och ska käka lite middag och sen ska jag ta på mig mina (egentligen är det pontus men jag lånar dom:P) Sen se på glee fast före glee teknik läxa!
Puss<3


Låten säger alla mina känslor.

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0