gråt aldrig över en kille. tänk på mascaran.

2011-10-14 / 08:26:14
FREDAG!
Åh så skönt känner bara lml upplevelse just nu helt soft att jag det är fredag men helgens planer!

Fredag: Åka och shoppa en mössa, middag ute med famijen?
Lördag: Vara med Sofia på kvällen, får se om jag gör något annat på dan. Sova hos sofia!:D
Söndag: Hemma, sofia en stund kanske. öva på spanska provet som är på onsdag...

Haha sicken goo helg asså, men idag så är det skola och somsagt sen in till stan och köpa mössa, hihi villken får ni se är jag kommer hem;) ska käka frulle nu så ha en fortsatt go fredag så höres vi senare!
Puss<3

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0