Lena Gabriella Holmberg

2011-10-02 / 19:46:42
Mitt namn är då Bella och jag lever i goa götelaborg! Lever livet kan man säga lever i mina regler och skiter i vad folk tycker i mig. Oftas men såklart man bryr sig men jag känner att jag ska inte lägga tid på vad folk tycker och tänker för jag lever fullt ut och stoppar bara om det är nödvändigt;)
Ja, vem är jag egentligen? jag är en liten kortis på 1.57 och går nu för tillfälligt i 8:an och stormtrivs med mig helt underbara klass! Jag föddes alltså bästa året, Nittonhundranittosju den artonede november. Har haft den lite jobbigt i mina dar, men det har gjort mig till den jag är idag och är stolt över mig! så kom och försök att trycka ner mig jag står kvar tar mot mig ord slänger sendan bort dom och fortsätter i livet.
Men jag lever med min morssa, farssa och min kära syster i en 5 på Avenyn. Bortskämd liten skitunge, jag vet;) Men jag har det som alla andra fast med så grovt mycket bättre humor så alla vet liksom!


10 Saker om mig
  • Jag är jätte mörkrädd.
  • Folk brukar inte ha så tråkigt i min närhet.
  • Jag är alltid posetiv.
  • Jag har tvångstankar att gå på k-brunnar.
  • Jag älskar min mobil.
  • Jag skulle inte leva utan facebook.
  • Jag har varit smått mobbad när jag var liten.
  • Jag har alltid varit tönten i skolan, men i högstadiet så blev det en aning ändringar.
  • Jag sover med en nalle..
  • Jag blir inte rädd av skräckfilmer.
  • Jag har ett guldfiskminne.
  • Jag hatar att vara hemma själv, har en gubbe i hjärnan jag ser överallt nästan.
  • Jag sover alltid med vatten brevid mig.
  • Jag har jävligt bra lokalsinne.
  • Jag är jätte dålig på matte.

Okej, blev mer än 10 men det är iallfall sanningar om mig:)
pluttinuttar ni får ha det super så höres vi nästa gång!

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0