Snälla lämna mig ifred

2011-10-16 / 16:26:41
Träna lite innan, haha ni tänker säkert waah? bella träna men anledningen jag till det är att jag har rent ut sagt enroma mensverk och träning brukar hjälpa men det blev typ värre haha får väll springa sen kanske eller nått för klara inte mer har så satans ont och ändå har jag tagit alvedon! Hatar mens... Varför jag jag upp detta på bloggen undrar ni? jo mens är en helt normal sak som tjejer har! det är inget man väljer att ha alla tjejer får det och jag lovar alla tjejr tycker det är förjävligt!
Aja ska väll öva lite mer på spanska sen så göra en skål gröt!! det gör nog magen bra lägger den i balans eller vad man ska säga:P
Puss<3

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0