The moment you think of giving up, think about the reason why you hold on so long.

2011-10-16 / 14:33:44
Förlåt att jag inte upptaderade så mycktet igår men var med sofia och det var awsome! Ska berätta lite kort om dagen/kvällen. Jo först vid ett kanske åkte jag till Pontus vet inte varför men jag fråga om jag fick så åkte jag! haha random;) Så var jag där till sex så gick jag till sofia och vi gick till ramona för vi palla inte åka ända till kungs! haha sicka tjockisar för er som itne vet vad det är så är det pizzerior. Vi tog med dom hem käka såg sällskaps resan och så måste berätta det här helt sjukt! Så ringer min telefon med dolt nr och bah kolla till höger! jag kolla så står det två människor med svarta jackor och går runt i trädgården. Vi blev ju såklart jätte rädda och haha men så kolla jag noga så var det Hugo och algot. Man bah orkar inte så tar hugo min mobil och springer iväg så hoppas pontus fram bakom en buske! blir självklart as rädd!! haha aja det var det. dom gick och vi kolla klart spela lite cod ni vet tjejgrejer;) haha vi hade tråkigt så drog till gården så är tydligen hugp och pontus där haha så följde vi med ner till coop sen gick vi till ett tak! haha så bad vi hugp och pontus komma tillbaka och så satt vi där och räkna stjänor jätte mysigt. sen gick vi hem och såg en så sjukt hemsk film som hette barnhemmet! usch det var seriöst den hemskaste filmen jag har sätt och jag har sätt många sånna filmer i mina dar;)
Aja ska inte dra ut mer på eran tid och ska äta lite sen ta mig ann spanska eftersom vi har prov på onsdag, blää!
Puss<3


Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0