Jag hoppas att marken du går på går sönder.

2011-10-10 / 21:24:27
Förstår fan inte vad jag har gjort för fel. Men ändå får jag en massa blickar, jag märker ju det är inte dum vafan. Ser hur ni kollar. Men jag vet eller försöker veta att ni bara är avundsjuka på vad jag har just nu. Men fattar inte vad jag gjorde mot dig, din äckliga jävla hora till människa. Du har rykten som du vill ska försvinna och startar ett om folk som inte har gjort ett jävla piss mot dig. Trodde vi iallfall hade någon buddykontakt att vi inte skulle göra såhär, men nä du gick bakom ryggen på mig är så jävla piss off på dig. I 4 år gick vi samma klass och trodde att vi var vänner men vi var bara på låtsas. Under hela 6:an betydde det inget eller? tydligen inte din patetiska jävla nolla!
Ska fan trampa & spotta på din jävla grav,  så du fattar att JAG HATAR DIG! hata kan va ett starkt ord men det är antigen det är hälla mjölk på dig och säga fuck you bitch.
hatar hatar hatar hatar min skolan just nu, att man inte får en liten jävla sak för sig själv. Folk vet fan mer saker om mig än vad jag vet om mig själv! Horstämpel nästa asså folk vet redan så mycket jag inte visste att dom visste! gud pallar inte mer faktis helt ärligt alla på skolan sprider rykten om folk för att få högre status eller att förstöra någons liv. Ni hajar inte va? jag går sönder innuti! Varje liten blick jag får tror jag att ni vet om varenda grej jag gjort eller som ni tror jag gjort eller är!  Säger bara ta er i röven ska dansa på era jävla gravar ni som sprider vidare varende sak kommer fan att komma till helvetet. Allt är säkert över snart, ska bara klara mig igenom veckan.
Peace Out.

Kommentera❤
Postat av: du vet vem.

bella,

förlåt.

jag borde tänkt mig för, men allt är inte mitt fel.

jag tar dock på mig det, och jag ber om ursäkt. för att jag faktiskt mår dåligt över, att jag rent ut sagt var en fitta.

och varför skulle jag göra något sådant för status? sådant är bara patetiskt.

2011-10-11 @ 19:12:16

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0