Man måste sätta upp mål för sig, även om det blir svårt.

2011-10-22 / 18:55:36
Mål jag ska uppnå!

1. Spara en massa pengar så jag kan köpa typ allt jag vill köpta t.ex systemkamera, ny dator! eftersom macen kommer man inte få efter 9:an utan man måste lämna in den så det är ett mål innan 9:an. Ipad är ju bara för ball så en sån ska jag köpa när jag har pengar till det bara för att liksom, eller en massa kläder.
2.TRÄNA OFTARE! eller börja på typ sportlife eller friskis&svettis haha måste börja träna på riktigt nu;D
3.Spara pengar till saker jag kommer vilja ha i framtiden! ett måste liksom om jag vill ha t.ex en tröja eller ett par byxor så självklart ska jag kunna köpa det om det är nödvändigt.
4.övertala morsan&farsan att cod (call of duty black ops) att jag ska få det i födelsedags present.


Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0