Den dagen du tänker ger upp, tänk varför du kämpade så länge

2011-10-28 / 07:34:34
Kul att facebook knappt funkar.... FML!
Men Har duschat precis haha tog bara 20 minuter helt sjukt jag rakade ändå benen också och jag är så sjukt långsam ibland i duschen;)
Men ska låta mitt hår torka och sådant grejs sen fixa mig. SERIÖST! facebook om du ser det här funka för tusan jag får seriöst snart panik. Inte alls beroende nejnej! åh fuck tard till facebook.
Men ska hitta lite ny musik till min iphone, har sporify men lite svenskrapp för jag har börjat lyssnar på det igen. Sådan fjortis jag är.
Snart kommer detta inlägget spåra ut känner jag. Emma håll dig borta från rälsen till Bellas hus, du kanske kolliderar på vägen.
HAHA humor;)
Puss<3

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0