I'm not ready to say goodbye, cuse i need you more than ever right now

2011-10-29 / 23:20:18
Idag och gårdagen har varit bäst! helt sjukt vad kul man kan ha på en ö med bara en person! Åh vad jag älskar dig emma. Men idag åkte jag in vid fyra in till olivia och vi typ käka på kungs... tjockisarna #1 typ! Haha älskar dig också olivia.
Men nu har lovet äntligen kommit, så en hel vecka bara ha det gott med underbara vänner:) Men imon så skulle jag ha varit med Pontus men han hade tydligen en annan sak att göra så jag följer med emma och olivia och shoppar istället eller jag får inte shoppa för jag ska spara pengar så men en puder/foundation borste min är lite sönder hehe.
Men ni får ha en bra kväll känner att mitt humör inte ligger på topp pga en person som förstörde min kväll totalt. Kände att det var bara onödigt att ge en sådan komentar liksom. ÅH blir så arg bara! Tack vare han så gick jag från as glad till så sjukt arg/ledssen.
Puss<3


Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0