And I want you to know, you’re far from the usual.

2011-10-10 / 08:00:00
Den här månaden har varit så underbart! All saknad efter dig, all glädje med dig, alla skratt vi har skapat tillsammans, All sms vi har skickat, all gråt vi har gått igenom. Allt det där har gjort att jag bara älskar dig mer och mer för varje dag, du anar inte inte hur mycket du betyder för mig! du är hela min värld. Är du ledsen blir jag det. Du är min solstråle. Du är och kommer alltid vara mer än underbar, du är världens bästa!
Egentligen kan jag inte visa min kärlek till dig med ord men jag försöker att skriva det även fall det blir svårt. Du är så vacker på ditt eget sätt, du gör mina dagar till dom bästa i hela världen. Har seriöst aldrig varit såhär satans glad! kan prata om allt med dig, från bra saker till dåliga saker. Du har funnits där hela tiden, bara tvärs över korridoren men har inte lagt märke till dig. Fattar inte varför jag slösa min tid på några jag inte hade det bra med. Du är den bästa och du är värd guld! Skulle kunna skriva hur långt som helst men helt ärligt så är jag för lat för det. Men jag älskar dig så sjukt mycket och du kommer föralltid ha en plats i mitt hjärta.
Jag älskar dig Carl Emil Pontus Whilborg Wassenius<3







Kommentera❤
Postat av: Emma

Bella, har ingen aning om varför men jag älskar denna bilden, för du ser ut att må så jävla bra , och då du får mej att må så sjukt bra!

älskar dig - ♥

2011-10-13 @ 23:17:58
URL: http://bluuper

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0