Vad händer Weheartit?

2011-10-04 / 19:29:05
Men ååh varför kommer jag inte in på weheartit?? får panik ju:(
Aja har gjort tekniken och aah kollat in engelskan lite har prov nästa vecka så aah checka in den bara en aning så jag vet vad vi har och så;) Men sitter och myser i pontans mjukisbyxor och lyssnar på musik:D
BTW! bara så ni vet så fär ni börja komentera ni var dåliga på det på den förra bloggen asså nu får ni börja igen annars kommer jag med en smörkniv och cuttar..... Flåt där krydda jag på lite mycket kanske men kometera så får ni en puss på din fina kind nästa gång vi ses!;D
Puss<3

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0