Vadå player? dejtar bara sängen, duschen och är tillsammans med världens bäst!?

2011-10-09 / 21:38:09
Har precis dejtat den underbara duschen! skönt var ju verkligen inte på humör innan hade seriösa humörsvängingar! från att vara skit glad och skratta som en fåne till att fälla tårar;D hahah pontus kan intyga detta faktis.
Imon skolan, som sagt taggar det till noll fan. Inget jag vill gå till, tack vare ett par avundsjuka skitungar som gjorde hela min fredag till ett ända *piiiiiiip* flåt att jag lacka men dom har nästan förstört mig liv, känns nästan som det för mig iallfall ska lägga det bakom mig och klara av den här veckan.
Men ska ta en dejt med sängen nu, vadå player liksom?;D
Puss<3

Kommentera❤
Postat av: puffiie

sv; tack så mycket :D den kommer faktiskt ifrån hm!

kram

2011-10-09 @ 22:06:00
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0