Vänner är som converse, man vill inte ha falska.

2011-10-05 / 07:40:55
Tjollahopp!
Har gjort iådrning mig och ska snart få skyss till skolan vet inte om jag börjar 10 över eller 20 över aja får se när jag komemr till skolan;)
Men iallfall efter skolan så ska jag och mamsen dra in till stan och köpa viterjacka det börjar bli fruktansvärt kallt att gå i bara jeansjacka eller tygjacka. Och jag vet redan vad jag vill ha för "sort" så komemr bli ganska enkelt.
Men ett måste är mössa i vinter, jag tänker iallfall köpa en sådan med toffs! och ah en fin halsduk som passar till:)
Känner att detta blev ett K inlägg men Vill ju skriva om något så skrev om det.
Puss<3

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0