When I text you, it means I miss you. When I don’t text you, it means i’m waiting for you to miss me.

2011-10-20 / 20:46:41
Sjukt vad tiden gåt fort, imon är det fredag! hihi har ingen blekaste aning vad jag ska göra i helgen faktis. Får väll se om någon vill umgås med mig kanske för pontus har lungiflamation! tycker typ synd om han men han klarar det:)
Sen så händer inte så mycket mer tog lite bilder innan här kommer dom!



Dom är klippta men inte ett dugg redigerade, det svär jag på köttbullar med.

Kommentera❤
Postat av: Frida, din bästaste skåning!!<3

Någon vill ha en systemkamera?:p<3

2011-10-20 @ 22:05:55

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0