Förskyld!

2012-04-03 / 10:08:53
Tjaa bloggen!
ligger i min säng och är förskyld... usch tycker jag. Men sitter och laddar ner serier så jag inte ska dö av ensamhet och tråkhet för det är ju ganska lätt hänt;) Och bara för att få detta inlägg mucho intressante så säger jag också att jag dricker smoothie! höhö mycket gott, dock gör det väldigt ont att svälja men äter mediciner osv. så måste bli frisk innan fredag då jag ska till Friiiida! fan vad jag taggar!:D
Puss

Denna laddar jag ner!

Kommentera❤
Postat av: Fridaaa!

Mwiiiiih, taggataggataggataggataggataggataggatagga!!<3

2012-04-03 @ 13:48:55
URL: http://friidaanilsson.blogg.se/
Postat av: felicia

jag älskar ghost whisperer fast jag vågar aldrig kolla ensam, hehehe XD Men spirit guide, är det ett avsnitt eller vad är det? :)

2012-04-03 @ 17:36:24
URL: http://feiciaspassage.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0