yolo

2012-04-01 / 15:39:36
Fan vad underbar dag/kväll/natt/morgon!
Åh dagen börjar med att jag åker till olivia och vi sedan tar busssen för att hämta emma, vi tog på henne ögonbindel, en tröja och en prinsesskrona eftersom hon är en prinsessa! hihi så tar vi bussen in till stan och äter på Pizzahut och har det riktigt mysigt där! sen åker vi till olivias vad det var och basta, och kolla på den enormt fina utsikten. Efter så åker vi till emmas pappa och så kommer Richard och Rasmus så kollar vi på Heartbreak hotel, det var skit kul att både olivia och rasmus sitter och snackar med sina pojk/flickvänner eller ah och emma och richard sitter där och ah hihi och jag hade ingen... Seriöst ingen person alls *buhu sadface* Men men sen åkte alla vi hem till emmas mamma och så sov vi där, haha ganska kul faktis;) Och jag somna i soffan i en godisskål typ sen så puttade olivia ner mig på golvet så jag vakna... sen på morgonen åkte jag hem!
HAHA är hemma nu och ska öva på fysiken.
Puss!



Bilder kommer!

Kommentera❤
Postat av: Mimmiiiss

Frågestund! Fråga? :)

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/march/question-time.html#comment

2012-04-01 @ 17:42:32
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0