Min musiksmak

2012-02-05 / 19:22:27
Ska fortsätta göra sånna inlägg om mig och mitt liv!

Jag har rätt mobbad musiksmak faktis, men lyssnar oftas bara låtar med texter om min sitiation eller situationer jag har haft, kärlek, svek osv. då kan det vara allt från svenskfjortisrapp (m.o.b.b.a.t) till engelska artister som ron pope t.ex (bara för jag lyssnar på han nu...)
Ibland eller ofta lyssnar på jag sådan dunka dunka låtar med bas och så haha
SPOTIFY LISTOR:
Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig
PARTY PLAYLIST
Issa – Detta Är Jag!

Det där är bara spotify, min itunes lista är hyffsad full den med;D

Utan musik skulle min dag inte vara kul, lyssnar varje dag i skolan på väg hem/till skolan (eller annat). Det har fått mig starkare som person också haha
crazy iknow men det är sanningen!

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0