När jag tittar upp så är det bara himlen som faller jag ser

2012-02-03 / 22:10:37
Åh! är ju typ sjuk, fml!
Idag efter skolan så åkte jag louise och olivia till donken och ah haha åt sedan åkte dom vi och köpte kaffe på espressohouse för vi orkar inte åka till starbucks. Sedan åkte vi hem till mig och började kolla på 'A Serbian Film' blä villken hemsk film haha dock spola jag ganska mycket för den var så sjukt seg! så ni våghalsar kolla på den, fast ganska äcklig asså dom har sex med nyfödda och sånt, usch!
Men ska nog vara hemma imon eftersom jag känner mig sjuk så och jag glömde min kemibok hemma! hatar mitt liv!
Puss

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0