Don't forget that i always be your bestfriend

2012-01-12 / 21:14:58
Tänkte säga godnatt och att min stastestik höjs för varje dag! typ jippei!! hihi men ska snart gå och lägga mig, och tagga fredagen den 13 imon! haha kommer komma in en dinosaruari (stavning) i biosalongen och sen får den följa med hem till olivia!
Funderar på att ta med kameran eller nått hem till olivia, skulle vara kul att få bilder med den sötmajan! Men ska inte tjata ut allt i förväg frå ju berätta lite efter helgen också! haha mobbat;) Men imon så åker Fredrik till nånstans är borta hela helgen, sadface men ska träffa han på måndag kväll, haha vi har träffats varje vecka alltså ah dom få veckorna jag har varit hemma. Vi stalkar varann typ känns bra det. Men han är ju somsagt min bff! haha okej ska sluta tjöta om han nu så godnatt allihopa!


Kommentera❤
Postat av: hermy såklart

sv: jaha det låter och vara kul men jag har redan en kille

2012-01-12 @ 21:56:28
URL: http://merons.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0