Helt ärliga svar ni kan dömma mig men allt detta har gjort mig till den jag är!

2012-01-08 / 13:08:26
1. Height:1.57
2. Virgin?nej
3. Shoe Size:36-37
4. Sexual Orientation:killar
5. Do you Smoke?nej
6. Do you Drink?nej
7. Do you Take Drugs?nej
8. Age you get mistaken for:12 och 16
9. Have Tattoos?nej
10. Want any tattoos? nej
11. Got any Piercings?  öronen
12. Want any piercings? navlen och ett till i hörat
13. Best friend? olivia bennelind
14. Relationship status:singel
15. Biggest turn ons: killar händer och hår!
16. Biggest turn offs:torra händer fula tänder och ofixat hår.
17. Favorite Movie:The univaited
18. I’ll love you if:om du älskar mig för den jag är
19. Someone you miss: -
20. Most traumatic experience:rykten kanske?
21. A fact about your personality:svårt att säga nej
22. What I hate most about myself:säger inte nej och magen.
23. What I love most about myself allt!
24. What I want to be when I get older: läkare
25. My relationship with my sibling(s): hyffsad
26. My relationship with my parents: hyffsad
27. My idea of a perfect date: bara det är med rätta killen så
28. My biggest pet peeves:hunden valle
29. A description of the girl/boy I like: mörkhåriga blå ögon lång! + fina händer
30. A description of the person I dislike the most:vad elakt.
31. A reason I’ve lied to a friend:Det dom inte vet, tar dom inte skada av.
32. What I hate the most about work: läxor
33. What my last text message says:'ohja!:D<3'
34. What words upset me the most:elaka saker.
35. What words make me feel the best about myself:vet inte
36. What I find attractive in women.näsan
37. What I find attractive in men.händer/hår + leende!
38. Where I would like to live.New York
39. One of my insecurities.min kropp
40. My childhood career choice.läkare
41. My favorite ice cream.chocholatechip (stavning)
42. Who I wish I could be. ingen alls just me!
43. Where I want to be right now. med oliva min fiiis! hihih
44. The last thing I ate. mackort
45. Sexiest person that comes to my mind immediately. killen från skype igår! gash döör!
46. A random fact about anything jag är över coool!






Kommentera❤
Postat av: Madelene ♥

Sv, Kul :) länken kommer upp ikväll :)

Allt bra med dig ?

kram

2012-01-08 @ 14:36:06
URL: http://sexyfreak.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

skön lista

2012-01-08 @ 14:40:32
URL: http://maddisenj.se
Postat av: olivia

Aw, älskar dej min fina Bellooo! <3

2012-01-08 @ 21:42:02
URL: http://liteomolivia.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0