Lär känna mig

2012-01-02 / 18:10:33

Test!

Vad har du gjort under 2011?

Druckit alkohol? - Ja
Rökt vattenpipa? - Nej
Däckat? - Inte utav alkohol
Fått minneslucka? - Nej
Fått ett sugmärke? - Armväcket?
Gjort ett sugmärke? - Ja
Vart kär? - Ja
Blivit sårad så att du börjat gråta? - Ja!
Du har sårat någon så att den börjat gråta? - Ja
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Haha ja
Kysst en främling? - Hahah ja
Sovit i samma säng som någon av samma kön - Ja
Sovit i samma säng som någon av motsatt kön? - Slumrat till i typ 10 minuter?
Lekt med någons känslor? - Nej!
Gråtit dig till sömns? - Ja
Har haft sex ute i skogen? - Vad tror du?
Vaknat av att du gråter - Ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon - Inte skrikit, men tänk för mig själv dock:/
Slagit någon på skoj? - ja
Blivit slagen på skoj? - Ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - Ja!
Varit på sol semester? - Ja
Badat i havet? - Ja
Har haft snöbollskrig? - Nej
Sett en hel fotbollsmatch? - Nej
Inte sovit på en hel natt? - Ja
Varit på sjukhuset? - Nej
Sovit i över 12 timmar? - vet inte
Sett en film mer än 10 ggr? - har ett liv
Tagit någon på röven? - JAA!
Velat dö - Ja
Åkt buss i över 10 timmar - Nej
Blivit tagen av polisen - Kontrollanter räknas eller?
Svikit en vän - hoppas jag inte
varit sjuk - Ja

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0