Vart jag bott/halvt min uppväxt

2012-01-16 / 21:49:55
Ja, tänkte berätta om min uppväxt. Den är ganska normal faktis. Mamma,Pappa, systrar och en hund. En lite familj på "landet" haha eller en ö då som ligger lite utanför göteborg. Först bodde jag i stan vid johanneberg. Då hade jag en bror också eller en halv bror. Mamma tog han om han när hans riktiga mamma var sjuk dock blev han tvingad att flytta tillbaka när jag var liiten plutt. Sedan vid tre fyra års ålder flytta vi ut till Brännö. Hela min uppväxt (tills nu då) har jag bott där så, men fans inte så många i min ålder just bara killar så umgicks med 98or.. Inget fel på det men bara lite halvt forever alone men men. Efter så mycket tjat så skaffa vi en övernattnings lägenhet i stan, dock bara en 2a. HAHA en tvåa på 4 pers ibland 5 och hunden funka inte så bra vaa så leta vi efter en större typ i linné,vasa men så hitta vi en på avenyn! på ett bra pris! tänker inte säga priset för det spelar väll fan ingen roll liksom, men det var iallfall inte över dyr typ mer än 10 000 haha klura mer på det bitches! Och nu bor jag här på heltid!

MY FRIEND!

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0