1.000.000 nollor och du är en av dom

2012-03-24 / 19:33:13
Förlåt att jag suger på att blogga, men ibland pallar man inte haha, men ska bättre mig promise! Bion igår engligt min mening överskattad men ah den var inte dålig men trodde den skulle vara liiite bättre jaja ska inte klaga den var as gullig ju också satt som en reatard säl och log som en fåne men ska inte avslöja hela filmen men dom två, asså dör! Och innan vi gick till bion så stod vi som mobbade mongo barn och kolla in i skylltfönstern, kan ju säga att folk fick ett gott skratt iallafall och jag träffa Kapten Röd! omg omg omg! dock vi jag inte gå fram för olivia men men det var jävligt awsome! Men annars förblir nog hemma resten av denna kväll faktis. Och ska kanske ta tag och göra en ny design, får se för pages försvann när jag radera min hårddisk, hehe jaja puss!

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0