Åh vilken härlig da' nananan!

2012-03-14 / 18:25:20
Åh vilken härlig da' idag! Först skolan och hade typ två och en halv lektion sedan så åkte jag och emma in till stan och så kommer vi 40 minuter innan vi ska vara på teatern så vi gick och köpte en cheesecake och två latte på espressoHouse och satte oss i solen! hihi sen efter teatern åkte jag och Lousie och träffa william och vi gick runt och åt glass! riktigt gött väder ute idag så ska verkligen inte klaga nu! Men sen kom jag hem och jag morsan och syster gick och köpte pizza och åt den hemma.
Men nu ska jag gå och dejta min kära matte bok eftersom jag har prov imon! waaah nervöööös!
Puss

Kommentera❤
Postat av: Lilli

lycka till på provet! och kolla gärna in på min blogg om du vill, kram! :)

2012-03-14 @ 18:38:46
URL: http://lillibjorkman.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0