Känner en kändis

2012-03-29 / 07:07:49
Tjeenare!
Är färdig fixad och ah ska snart dra, och idag ska vi på bio! haha och min kompis är en skådis i filmen! typ lite stolt okej hela skolan är vän med han men men det ska bli kul iallfall! HAHA och alla kommer sitta med sina godispåser så kommer jag där inte ska äta något onyttigt känns bra;)
Säger som igår ttyl!

Kommentera❤
Postat av: H J J O N S S O N

Hej! Jag vill bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg, där du kan vnna skal till iphone, htc, sony ericsson och samsung eller skins till iphone. Det är första gången för mig som ha en sån tävling i min blogg. Jag hoppas så mycket att du vill delta i tävlingen! http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/bloggens-forsta-tavling.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande!

2012-04-01 @ 11:27:22
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0