Paranormal Activity 3=Fyfan

2012-03-18 / 12:40:55
Sitter och käkar frulle med olivia och vi har väll haft det awsome! Igår såg vi på Paranormal avtivity 3 och detta som jag kommer säga nu är chockerande, konstigt och helt onormalt för att vara mig. Men jag börja gråta va den. Fy fan! usch aldrig mer skräckfilm den är ju fan hemskare än Saw, The Univaited eller någon annan jävla film. Äsch nu glömmer vi det och går vidare:D
Men idag ska jag bara chilla på degen osv.
Puss
image description

Kommentera❤
Postat av: M. Valentina

Dom två första Paranormal Activity är grymt bra, men vet inte riktigt vad som hände med trean ;p Ha en fortsatt bra dag!

2012-03-18 @ 19:45:14
URL: http://valentinaloves.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej. Vilken fin blogg och rolig du har! Kolla gärna in våran blogg också, kram.

2012-03-20 @ 16:30:30
URL: http://lovethatshit.blogg.se/

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0