Tim Berg VS. Oliviver Ingrosso&Otto knows - Itrack

2012-03-25 / 21:02:04
Ska snart lägga mig och götta mig i sängen, höhö misstolk! nej nu får jag sluta och va lite seriös här.... okej skitsamma! imon får jag mina pengar eller ikväll beror på mamsen om hon har satt in dom eller inte så är as taggad nu att inte vara pank längre! hihi men så imon ska jag åka och köpa ricinolja och ah kolla runt lite osv. om jag pallar! dvs. bara gå runt och vara en no lifer i stan. Eller så köper jag bara det, går hem och övar på religionsprovet jag ska ha på onsdag. Btw det känns som om det kommer gå bra faktis! en härlig känsla detta:)
Puss

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0