Anton Nilsson-Grabben som inte är fullt normal alltid

2012-03-24 / 23:44:59
Ska skriva ett inlägg om Anton Nilsson, vem är han? haha själv vet jag inte mycket men han är jävligt goo kille och nej han bor inte i göteborg, stackare men men han är inte arg för det eller hur anton? haha han tycker han är as cool kille men i själv verket så är han inte så jätte cool. Han säger att han är grym på fifa dock tror jag inte på det än förens jag har sätt det med egna ögon! Olivia kommer han försöka slå och jag tror hon kommer klara det! (måste skriva så eftersom hon läser detta) Men vad mer, olivia och anton är som gjorda för varann tycker jag höhö dock kan båda vara jobbiga ibland men thats life!
Anton vill inte att jag ska följa med olivia upp i sommar till han men kommer göra det ändå bara för jag kommer vara som den jobbiga fåglen i kalle anka, mohah nä men jag vill också dit upp bara för att checka stadium sports camp området lite och få uppleva gammal minnen! haha jaja back to anton. Han är ju lite annorlunda men han är jätte trevligt ändå!



Kommentera❤
Postat av: elin

heeej bella!

åhh va kul att du gillar shortsen!

jag köper färg på lite alla möjliga ställen! men du kan köpa på panduro :D :D PUSS OCH KRAM

2012-03-25 @ 12:04:09
URL: http://elinpk.blogg.se/
Postat av: Sexi

jäääävlar va het kille ..

2012-03-25 @ 18:12:55

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0