Han suger

2012-03-28 / 20:09:10
Fett läskigt att när jag står i duschen så börjar allt gunga och jag blir yr hör ett pip i öronen hela tiden så går jag ut känns likadant får panik går ut och slänger mig på sängen! Fy fan vad obehaglig känsla jag fick där.
Jaja och fick reda på att mamsen och papsen ska åka på semester, utan mig:( jaja och kan medela också att mitt religionsprov gick bra! haha villket meningslöst inlägg fan usch vad allt suger! jag suger, att städa suger, att äta suger, kärlek suger, borsta tänderna suger, han suger, Läxor suger, blogga suger, maskinens nya album finns inte på spotody än och det suger, det ända jag gillar är att klaga på allt nu för tiden!
Nä får äta lite innan jag spårar ur totalt!
ttyl
image description

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0