Allt du är

2012-05-13 / 15:48:02
Förlåt för helgens upptadering har varit dålig men har har haft fullt upp!
Igår så var jag och olivia på Linneas konfermation, höhö grina bara lite kanske;) Efter åkte vi hem till Linnea åt mat och sådant fira hennes konfa osv sedan tog jag, olivia, emma och sarah båten hem och så "hängde" vi fyra hela kvällen typ haha eller vad säger man vi va med varandra iallfall. Sedan gick jag och olivia hem såg jönssonliga, dock somna jag i mitten av filmen, men men. Sen idag fikade jag med en gammal barndoms kompis! sjuukt najs att för hon och jag har känt varandra i typ 6 år!! och ett tag var vi med varndra HELA tiden, haha liseberg var standar en sommar för oss ;D nä men det var riktigt kul att se och snacka alla gammla minnen;)
ttyl

Bara jag som taggar?

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0