Live my life

2012-05-10 / 21:07:33
Mitt liv känns så underbart just nu, vet inte varför riktigt men allt börjar gå mot ljusa tider. Mina vänner är lyckliga och jag är lycklig för dom. Jag känner mig bara så sinnes stört stark! Genom alla jävla motgångar jag har gått igenom det senaste halvåret har gjort mig stark överallt och är jag är bara glad över att jag klara av allt det där och att jag har fått ett awsome liv på köpet. Allt är bara så perfekt känner jag, jag har vänner nära mig som jag älskar, jag har bra kontakt med min familj, och jag kan bara leva livet utan killar! för jag har entligen förstått att killar gör en inte lyckligare, visst några kan göra det men man kan vara tusen gånger lyckigare utan killar! Så jag tänker bara fuck boys och och jag har mina vänner isället. Såååå man kan säga att i'm walking on sunshine right know!

Men back to life nu kanske, idag hade jag engelska prov och jag tyckte det var as lätt! alla bara ååh svårt osv. men jag tyckte det var lätt så tummen upp på det!:D Imon är det freeeeeeeeeeeeeeeedag!!!!!!! Dock ska jag vara på brännö hela helgen men äsch jag kan underhålla mig själv, det har jag gjort dom senaste åren jag bodde där höhö;)
OCH! va och träna och sola med syrran och morsan, fettt najs va det!
Men ska ut med hunden sen duscha så pusss!


Jag kommer få lägga mig as sent idag:(

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0