Sorry sorry för att jag inte bloggat!

2012-05-01 / 20:22:58
Förlåt för jag inte har bloggat men jag har faktis inte haft någon tid eller ork så men nu ska jag försöka komma igång igen med tidsinställda med musik, bilder och sånt ni vet!
Iallfall idag var det fan sommar! seriöst på Brännö var det 23°!!!! fattar ni att det kommer kanske fortsätta vara sånt här najs väder! Men ska berätta lite hur mina veckor då jag inte har bloggat varit och ah dom har varit så feeeta så ni anar inte! Först var mamsen och papsen i Turkiet och ni gissar inte vad dom kommer hem och säger vad dom gjort, hehe det får ni veta någon annan gång mohaha! Och min valborg då? den var awsome! hängde med olivia, peter och fredrik och vi grillade och såg film och snacka osv sånt man gör med buddies! och vi hälsade på fåren! haha ah vi var på Brännö så det var fett najs faktis:) Och sedan har inte så mycket mer hänt faktis! men mer bloggande kommer jag loovar er :D

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0