Unplanned moments are always better than planned ones

2012-05-07 / 15:56:00
usch! allt det här med gynasium går mig på nerverna, seriöst har inte en blekaste aning längre vad jag vill bli och det jag kunder tänka mig vad jag ville bli får man inte så bra betalt på så det känns som allt bara skiter sig nästan haha men en sak är jag så jävla säker på och det är att jag SKA plugga utomlands ett år och det är fan ett måste för mig.
Men ah annars då, sitter och pluggar spanska/engelska/liite historia haha! nä men usch två prov  i veckan och det känns som det är as mycket stress, dock är det lite skönt med det men men puss!

Kommentera❤

Kommentera Här:):

Ditt underbara namn:
VIP?

E-postadress: (Bara Bella ser)

Din fina Blogg:

Skriv vad du vill, men om du är snäll mot mig är jag snäll mot dig. Deal with it!

Trackback
RSS 2.0